zaterdag 11 januari 2014

Naturel wooden MIX desk House Doctor



Hello 2014! After an amazing month in Egypt I will travel back home this sunday. An amazing month because I can share a lot of time with my father ( who lives here ), my family and my friends. I have seen so many beautiful places in Egypt like Aswan and Luxor but also different areas in Cairo what makes my heart smile. A month to cherish in my memories, a good start for this new year.



What about your desk? Do you love your workspace? I love mine, because I've got a new desk. This wooden MIX desk, made from birch veneer, from House Doctor has arrived in november. I was totally smiling when I openend the package, after seeing this desk at Maison et Objet I was sure this will fit in my home office. I fell in love with the three large drawers you can use at both sides. Because of this drawers it's also really nice to put this desk in an open space so you can walk around. 

It was my mission to change this desk a little bit so you can see how this desk can have different looks. I will post the two other ways of this desk next week. For now I want to wish you an happy weekend! 

Ps. Are you interested in this desk? It's possible to order this desk via Binti Home. Just write an e-mail to info [at] binti-home [dot] nl


Hallo 2014! Na een geweldige maand in Egypte zal ik morgen weer terug reizen naar Nederand. Het was een geweldige maand omdat ik veel tijd kon doorbrengen met mijn vader ( hij woont in Cairo), mijn familie en vrienden. Ik heb zoveel mooie plekken mogen zien in Egypte zoals Aswan en Luxor, maar ook prachtige plekken in Cairo. Een maand die ik zal koesteren, een mooie start voor dit nieuwe jaar.

Wat vind jij van je werkruimte? Inspireert het je? Sinds kort heb ik een nieuw bureau waardoor ik erg blij ben met mijn nieuwe werkplek. Dit houten bureau MIX, gemaakt van berken fineer, is van House Doctor. Het bureau arriveerde afgelopen november en ik had een brede glimlach toen ik het pakket open maakte. Toen ik dit nieuwe bureau zag op de afgelopen beurs van Maison et Objet wist ik meteen dat het perfect zou staan in mijn werkplek. Ik vind de drie laden echt fantastisch welke je kan gebruiken aan beiden zijden. Vanwege deze laden kan je de ruimte bijvoorbeeld ook in een open ruimte zetten zodat je erom heen kan lopen.

Het was de bedoeling om dit bureau een beetje te restylen, zodat ik jullie kon laten zien dat dit bureau verschillende looks kan krijgen. Volgende week zal ik de foto's van de twee verschillende bureau's laten zien. Voor nu wens ik jullie een mooi weekend!

Ps. Ben je geïnteresseerd in dit MIX bureau van House Doctor? Het is mogelijk om dit bureau via Binti Home te bestellen. Schrijf een e-mail naar info [at] binti-home [dot] nl voor meer informatie.


Styling and photography : Souraya Hassan, Binti Home
A big thanks to House Doctor




3 opmerkingen:

  1. Awesome ! i really found very informative article here and bookmarked this blog. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for your kind comment. Really nice to hear that you like the information.

      Verwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya