zondag 24 augustus 2014

Binti Home Blog in Vtwonen Blogazine met producten uit de webshop


VT Wonen Blogazine

Ik ben zo blij, trots en ik voel me super vereerd! Gisteren ontvingen alle abonnees de nieuwste Vtwonen met daarbij een extra uitgave, het Vtwonen Blogazine. Een tijdje geleden werd ik geselecteerd door Vtwonen en Meet the Blogger om deel uit te maken van dit super inspirerende magazine. In het magazine staan selectie bloggers uit Nederland en buitenland met een inspirerend interview en de meest prachtige foto's. Dit Blogazine is naar alle abonnees verstuurd en niet verkrijgbaar in de winkels. Wél is hij online te bestellen voor € 5,95 via Tijdschrift365.nl en je krijgt hem thuis gestuurd. Bedankt Vtwonen en Meet the Blogger voor dit mooie bewaarmagazine! 



Tafelstyling naturel

In het Blogazine staat bovenstaande foto van de tafelsetting die ik heb gestyled voor Binti Home Shop. De eiken houten tafel zorgt voor een natuurlijke basis. Ik heb vooral witte accessoires gebruikt voor een frisse en neutrale look. De kandelaars en fotolijstje in het brass/goud geven een warm contrast. Op de borden heb ik een linnen servet neergelegd en half om het bord heen gevouwen. Hier bovenop staan kleine witte kommetjes met hierin een takje. In dit kommetje kan je ook een klein voorgerechtje neerleggen of een naamkaartje met een mooie quote. 


Producten tafeldecoratie

De tafel van massief eiken is op maat gemaakt en te bestellen via Binti Home. De serveerplank van wit marmer van House Doctor, de glazen van Nkuku, het fotolijstje gemaakt van brass, de kleine witte kommetjes, de Edge vaas voorin en Organic knit vaas achterin zijn verkrijgbaar in de Binti Home Shop. Klik op de naam van de producten om direct naar de pagina te gaan. 

Lookbook stylingsettings

Deze foto is een onderdeel van het Lookbook in de shop. In dit Lookbook staan verschillende sfeersettings die ik heb gestyled en gefotografeerd. In deze settings heb ik producten gebruikt die (beperkt) verkrijgbaar zijn in de shop. Nadat de producten uitverkocht zijn voeg ik weer nieuwe stylingsettings doe met nieuwe producten. Zo ontstaat er steeds een wisselende collectie producten naast de vaste Binti Home Collection met kussens, plaids en kussens. 

Neem je ook een kijkje in de shop?
 

Mocht je vragen hebben over een product, iets missen of een tip willen geven. Laat gerust een comment achter of stuur me een mailtje :). Fijne zondag!



Styling en fotografie : Souraya Hassan, Binti Home

5 opmerkingen:

  1. Hey, ik zag je staan in de blogazine! Well done!! :D Geniet maar lekker van de gevolgen van in een goed gelezen tijdschrift staan..! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dankjewel! Ik ben ook ontzettend blij met het artikel, al die lieve reacties! :) Fijne avond.

      Verwijderen
  2. Supertrots ben ik op jou... Wat zag je artikel er gaaf uit! Vond t echt prachtige sfeerfoto's die je hebt laten zien. Sowieso erg leuk om al die 'bekenden' te zien in het magazine. KUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om je in het Bloggersmagazine én in de VTWonen te duren staan. Wat ben je een stylingtalent en heb je oog voor prachtige kleurcombinaties. Ga nog lang zo door!!! X

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya